Givers mei 2024: Boemerang Mei

Beste vrienden, april is gedaan en dit wil dus zeggen dat er nog maar twee afleveringen van de mol te gaan zijn (voor mij nog drie want ik sta een aflevering achter). Gelukkig maakt dit niet uit voor mij, want ik zit al vanaf aflevering 1 in de befaamde tunnelvisie en ik ben dus al vrij zeker dat Michael de mol is. Waarom? Awel, omdat die gast er heel sympatiek uitziet, en ze gaan toch nooit een mol kiezen die niet goed in de groep ligt. Tenslotte verdient Michael ook amper geld voor de groepspot en faalt die bijna al zijn opdrachten. Conclusie: Michael is de mol dit seizoen.

En dan nu even terug naar de scoutsvergaderingen.

Zondag 5 Mei 9u30-12u15: Fotodag

Trek uw perfect uniform aan en zorgt ervoor dat ge er goed genoeg uitziet, want het is tijd voor de jaarlijkse fotodag.

Zondag 12 Mei 9u30-12u15: Giverclash

Om te bewijzen hoe superieur onze givertak juist is, zal er deze zondag een vergadering georganiseerd worden waar wij de perfecte kans krijgen om de givers van andere scoutsen te vernederen. Dit is de opportuniteit voor ons om de andere scoutsen te traumatiseren door hun zowel fysiek als mentaal te breken. Dit zal natuurlijk enkel lukken als jullie met zoveel mogelijk man afkomen.

Zondag 19 Mei 9u30-12u15: Plantjesverkoop

4811 heeft geld nodig, en daarom is het aan jullie om jullie beste verkoopskills boven te halen en zoveel mogelijk mensen in het zak te zetten. Oefen dus maar al uw schattig gezichtje, denk al na over een goed doel dat wij zogezegd gaan sponsoren of gebruik desnoods een beetje geweld. Het maakt allemaal niet uit welke methode er gebruikt wordt zolang dat er maar geld verdiend wordt. Kom natuurlijk in perfect uniform.

Zondag 26 Mei 9u30-12u15: Patrouillespel Kato

Dit zal de laatste keer zijn dat we onze macht uit handen zullen geven. Het is nu aan de patrouille van Kato om voor de laatste keer een patrouillespel aan ons te brengen.

Dan waren dit al de vergaderingen van de maand mei. Probeer zoveel mogelijk naar de vergaderingen te komen en als ge niet kan, zeg dan op tijd af.

De Vader, de Zoon en de Giverleiding van Kristus Koning